Obserwatorzy

piątek, 23 marca 2012

Metamorfoza RockerMell

UBIÓR:

Przed: Przepraszam, ale nie podoba mi się. Nie lubię takie stylu na mocnego luzaka, jeśli tak to mogę określić. Nie podoba mi się to jak połączyłaś spodnie ze spódnicą. Torebka i kamizelka są super. Bluzka wydaje mi się bardzo dziecinna. Wybacz, ale wolę być szczera.
Po: Kocham te buty i twoją kamizelkę. Użyłam chyba 3 twoich projektów, sa super. Buty, kamizelka i bluzka. Dodałam dwa naszyjniki "krzyże", pasek i rajstopy ; )

Ocena przed: 6/10


MAKIJAŻ:


Przed: Nie mam zarzutów do makijażu , jedynie zmieniłabym kolor ust. Ale nie podoba mi się fryzura. Za któtka i w nie odpowiednim kolorze. Ale chciałabym ci pogratulować bo cały makijaz jest równo ;)
Po: Zrobiłam stylizację na taką lekką dziewczynę ; ) Inne cienie, 3 kredki, różowy i biały cień, kolczyk i policzki ; D

Ocena prze: 9/10

Ocena ogólna: 15/20
Ocena: 4

Pozdrawiam 3Jula ♥
Prosze o komentarze ; **

Brak komentarzy: