Obserwatorzy

czwartek, 1 sierpnia 2013

Metamorfoza superlalaSekre

Na początku bardzo chciałabym podziękować wszystkim za życzenia i prezenty *.*. Kocham Was po prostu ♥ Od razu zaproszę Was na mojego odnawianego tumblra: http://3jula.tumblr.com/. Na dzisiaj metamorfoza superlalaSekre.


 Przed: Jest bardzo źle. Według mnie jest tragicznie. Nie obraź się na mnie ale mi się po prostu nie podoba. Stylizacja jest pusta, podobają mi się tylko spodnie.
Po: Twoja szafa to masakra. Masz tylko może z 5/6 rzeczy ładnych których nie da się w żaden sposób połączyć. Dziewczyno masz 42 POZIOM ! Zaopatrz się w coś ciekawego najlepiej w koszulki, spódnice, spodnie, paski i buty, oraz żakiety. Z tym masz ogromny problem. Stylizację zrobiłam z darmowych spodni, które jako jedyne były OK, oraz ładnej narzutki i zwykłej bokserki. Szału nie ma. Buty to trampki bo tylko te pasowały.


Przed: Nie no błagam, 42 poziom i to ? Co robią te "koraliki, które miały być soczewkami" na oczach ? Makijaż oka to tylko kredka fioletowa, wow. Usta na czerwono przez co nie pasują do cery. Ogólnie cerę masz fatalną. Włosy też mają zły kolor a części twarzy są średnie do tego marnie ustawione.
Po: Nie masz żadnej pasującej pomadki do tej cery, więc przepraszam za usta nie mogłam zrobić nic innego. Policzki dosłownie leciutko musnęłam różem, oko pomalowałam szarym cieniem, fioletową kredką i odrobiną niebieskiego eyeliner. Masz totalnie braki w kosmetykach. Poustawiałam dobrze części twarzy i zmieniłam kolor fryzury.


Pozdrawiam, 3Jula ♥


3 komentarze:

Nyks pisze...

Hej.Chciałabym się zgłosić do metamorfozy u 3Jula lub naturalgirl222 :)

kala_15

3Jula pisze...

To wpiszę do nas obu :)


3Jula

Julia.star-doll pisze...

Stylizacja żadna, ale rozumiem że nie miałaś zbyt wielkiego wyboru. Makijaż lepszy po. :)

julia.star-doll
~ http://metamorfosisstardoll.blogspot.com/