Obserwatorzy

czwartek, 1 sierpnia 2013

Metamorfoza Sylwianowak7

Na dzisiaj mam jeszcze dla Was metamorfozę Sylwianowak7.

 Przed: Stylizacja jest ładna ale strasznie pospolita, widziałam ją tak wiele razy, że już mi się znudziła.
Po: Masz bardzo małą szafę. Może masz gdzieś rzeczy w schowku ? Nie chciałam robić pospolitej stylizacji, więc zaczęłam od sukienki po kolei dobierają elementy. I o dziwo całkiem mi się spodobało :)

Przed: Doll masz ładną ale te kolczyki trochę ją oszpecają. Dałabym oczy trochę niżej.
Po: Makijaż w kolorach szary i czarny aby pasował do stylizacji. Usta bardzo jasne. Policzki pomalowane pudrem. Fryzurkę zmieniłam bo ta pasuje do Ciebie po prostu ideaaalnie ♥ Obniżyłam oczy i podniosłam odrobinę usta.



Pozdrawiam, 3Jula ♥

2 komentarze:

Agata | naturalgirl222 pisze...

"po" zdecydowanie lepiej ;)

naturalgirl222

T pisze...

Strój po, makijaż przed :)