Obserwatorzy

sobota, 13 lipca 2013

tula123-"Wybór dnia - stylizacja" #1

"Wybór dnia - stylizacja", będzie to na tym polegać, że z każdym dniem będę dodawać na bloga stylizacje z wyborem dnia.
Dzisiejszy wybór dnia to spódnica, nie wiem z jakiego sklepu bo to są mikroskopijne literki XD
Myślę, że mi się udała, chociaż nie jestem do końca zadowolona.
Co użyłam?:
-Top - DECADES - 7sd
-Pasek - PPQ - 7sd
-Kopertówka - Wild Candy - 85sm
-Buty - Film Theory - 84sm
-Spódnica [WYBÓR DNIA] - 25sd
Mam nadzieję, że się podoba :-) Co sądzicie?
tula123

5 komentarzy:

3Jula pisze...

Dla mnie ta spódnica jest okropna więc dla mnie się nie podoba :C



3Jula

Unknown pisze...

@3jula mi też się nie podoba, zawsze wybory dnia nie trafiają w mój gust :D /tula123

Anonimowy pisze...

takie nie zbyt...

Vanessa_1Diva pisze...

Nie podoba mi się..

Ola/ Vanessa_1Diva/ metamorfolis.blogspot.com ♥

Anita pisze...

Mam wrażenie, że proporcje są trochę zaburzone, to chyba wina tej bluzki, albo spódnicy.

sucha96