Obserwatorzy

sobota, 13 lipca 2013

Metamorfoza tula123

STYLIZACJA


PRZED: Podoba mi się, jest ślicznie tylko czemu ta koszulka wystaje zza marynarki?
PO: Ja również postawiłam na klasyczne kolory. Dałam spódniczkę i spięłam ją paskiem z białą bluzką, narzuciłam marynarkę i w jej kolorze dobrałam dodatki.




PRZED: Ładnie, ciekawe połączenie kolorów, rozstawienie jest dobre, wnerwiają mnie tylko usta (kolor) w małym stopniu nie pasuje ;/
PO: Jasny róż, lawenda, fiolet.. no i podstawowe kolory czyli czerń i biel. Bronzer na policzki i rozjaśniająca szminka na usta. Te włosy mają dużą objętość czym twarz jest wypełniona. Dodałam również maskarę by oczy stały się większe.

Lepiej przed czy po? DziuniaPop

3 komentarze:

3Jula pisze...

Strój po, makijaże oba ;)


3Jula

Unknown pisze...

Ładne, podoba mi sie :D


tula123

Anonimowy pisze...

Stylizacje obie są ładne. Makijaż przed jest śliczny