Obserwatorzy

wtorek, 18 lutego 2014

Metamorfoza iga.kara

Cześc,musze przyznac,że chyba nie pasuje do bloga moje metamorfozy są beznadziejne a makijaż to jakiś koszmar ! Myślałam że robie wszystko nieźle ale nie umywam sie do cudnych make-upów botakchce czy wspaniałych przemian 3Juli. Najpierw zawracam głowe mówie jaka jestem wspaniała a później dodaje taki badziew. Do mojej kolejki chciała sie wpisac 1 osoba :c




 Przed: Fajnie,ale usunełabym torebke.
Po: Podporządkowałam stylizacje do naszyjnika zostawiłam baletki do tego kwiecista z fioletem pasuje do wisiorka biała spódniczka dodaje delikatności.(Ziew)





Przed:Ok ale nie zachwyca.
Po:Dałam ciała,nie chciałam kopiowac wiec bez cieni.(UUU...)



Lepiej Przed czy Po?
Fajne przemiany?
Czytajcie i komentujcie!


6 komentarzy:

Unknown pisze...

Moje metamorfozy też są beznadziejne,więc wiem co czujesz.Wracając ubiór PO a Makijaż PRZED.

3Jula pisze...

Nie możesz tak myśleć. Musisz dawać z siebie za każdym razem wszystko :) Strój po, makijaż sama nie wiem, w wersji po nie podoba mi się ustawienie częsci twarzy

3Jula pisze...

Nie możesz tak myśleć. Musisz dawać z siebie za każdym razem wszystko :) Strój po, makijaż sama nie wiem, w wersji po nie podoba mi się ustawienie częsci twarzy

E.l.l.e.n.a. pisze...

Jak tak będziesz mówić, to tak będzie! Im więcej będziesz dodawać metamorfoz tym lepiej. Przecież nie od razu Kraków zbudowano! :D
Użalanie się nad sobą niczego nie zmieni. To że botakchce jest świetna i czasem (zawsze) zazdroszczę jej świetnych makijaży i że 3Jula ma już wprawę to zupełnie co innego. Jesteśmy tu "nowe" więc nie musimy być idealne. Z czasem będzie okey, tylko głowa do góry. No i oczywiście człowiek się uczy na błędach. Strój PO i w makijażu, tak jak 3Jula, zmieniłabym ustawienie części twarzy
// pozdrawiam E.l.l.e.n.a.

Klaudia pisze...

Chciałbym móc pokazać Ci moje pierwsze podrygi z metamorfozami żebyś zobaczyła, żeppoczątki chyba nigdy nie są doskonałe. A najbardziej metamorfoz uczymy się próbując najpierw na sobie, a potem znajomych /obcych lalkach tak tylko dla siebie.
Jest mi niezmiernie miło, że podobają Wam się moje makijaże, ale naprawdę uważam ze to kwestia wprawy :) Ciężko mi teraz skomentować metamorfozę bo piszę z telefonu, ale na lapku też później zaglądnę :)

Anonimowy pisze...

No przestań,SZAJS