Obserwatorzy

czwartek, 1 sierpnia 2013

Metamorfoza LoveRoxan

Na dzisiaj mam przygotowaną metamorfozę dla LoveRoxan
Wieczorkiem, dodam jeszcze jedną, albo postaram się dodać.

 PRZED: Stylizacja bardzo ładna. Nie przesadzona, ale za to prosta. Jednak, muszę czegoś się czepić, mianowicie ta koszula biała, nie pasuje, ponieważ mankiety nie powinny wystawać, a widziałam, miałaś taką, tylko z krótkim rękawem. Spodnie powinny, być schowane za buty. Ale nie zmieniam zdania, bo ogólnie jest na prawdę super.
PO-1: Uwielbiam ten żakiet. Jak tylko zobaczyłam go, od razu, miałam już pomysł na stylizacje. Najpierw, założyłam, granatowy kostium, a na niego, niebieską, zwiewną koszulę. Buty, zdecydowałam się na te, ponieważ, dają całej stylizacji charakteru. Dałam również biżuterię, ale srebrno-czarną.
PO-2: W tej stylizacji, postawiłam na kolor. Wyrazisty i idealny na lato. Sweter, który użyłam, jest dla mnie, cudny. Pod niego, dałam, czarny w złote zdobienia, gorset. Spodnie, bardzo fajne, spodobały mi się, i uważam, że do tej stylizacji pasują super. Nie obeszło się bez złotej biżuterii, tutaj złoty wisior, i złota bransoletka. Kopertówka w kropki, fajnie się komponuje ze sweterkiem.
PRZED: Twoja Doll, ma taką dziewczęcą twarz. Jest na prawdę ładna. Makijaż oczu, bardzo pomysłowy. Usta delikatne, i za to plus. Cóż, więcej już nic nie będę mówić, bo jest cudnie.
PO: A ja zrobiłam, z Twojej Doll, powiedzmy, że kobietę z charakterem. Poprawiłam trochę, części twarzy. Makijaż oczu jest mocny i bardzo wyrazisty. Użyłam czterech cieni: czarny, kobaltowy, błękitny i biały. Białą kredką pomalowałam wewnętrzne kąciki oka. Górne rzęsy pomalowałam mascarą wydłużającą, a dolne, pogrubiającą. Usta, pomalowałam dwoma szminkami: wyblakłym fioletowym i jasnym beżowym. Policzki podkreśliłam bronzerem. Fryzurę zmieniłam i kolor również.
 
Czy podoba się Wam metamorfoza?
Lepiej: przed czy po?
naturalgirl222

1 komentarz:

3Jula pisze...

Świetny makijaż po ♥



3Jula