Obserwatorzy

środa, 31 lipca 2013

Metamorfoza StylistaDemi456

Witajcie  ;)
I jak tam wakacje? U mnie całkiem nieźle. W sobotę jadę na EMA, więc przez weekend mogę nie dodać żadnej metki. Już nie mogę się doczekać soboty ;p


Na dzisiaj dodam metamorfozę StylistaDemi456






Przed: Wybrałaś jedne z lepszych elementów twarzy. Myślę, że usta są za wysoko, ale wiem, że taki był cel. Klasycznie przydymione oko zawsze dobrze wygląda, jednak zauważyłam, że lewe oko jest lekko za mało pomalowane cieniem. Reszta bez zarzuceń. Fryzurka należy do jednych z moich ulubionych.

Po: Poprzestawiałam elementy twarzy (usta, brwi, oczy). Postawiłam na mocny odcień jaskrawożółtego, białego cienia, malując dolną powiekę niebieskim. Usta pomalowałam koralową pomadką. Brwi jak i włosy wybrałam w czarnej wersji, wybierając roztrzepaną fryzurkę.





Przed: Prosta stylizacja jak najbardziej w moim klimacie ;). Kolorystyka jak i dobór ubrań podobają mi się. Bardzo lubię ten wianek, jednak myślę, że jest trochę pusto. Może lepsze byłyby buty w odważniejszym kolorze? ;3

Po: Postawiłam na wzorzyste spodnie, dodając do nich białą koszulę oraz futrzaną kamizelkę. Do tego wybrałam płaszczyk, który mi się bardzo spodobał. Jako dodatki wybrałam czarną torebkę w kształcie aparatu (?) i ciemne okulary. Z dwóch par czarnych butów stworzyłam jedną.

I jak?

3 komentarze:

StylistaDemi456 pisze...

Na pewno skorzystam ;3

StylistaDemi456

3Jula pisze...

Stylizację wolę przed a makijaż po ;)



3Jula

Julia.star-doll pisze...

Zarówno przed jak i po mi się bardzo podoba :)

julia.star-doll
http://metamorfosisstardoll.blogspot.com/