Obserwatorzy

środa, 31 lipca 2013

Metamorfoza juli96nati

Jako, że mam dzisiaj urodziny od samego rana jestem w skowronkach ♥ Bardzo dziękuję za wszystkie życzenia które do tej pory mi wszyscy złożyli :) Dodaję metamorfozę juli96nati.



 Przed: Stylizacja jest ładnie zrobiona kolorystycznie. Pomimo, że bardzo nie lubię tego żakietu strój jest całkiem ok. Lordsy w kropki, sukienka w kropki. Żakiet trochę krzywo założony.
Po1: Chciałam zrobić stylizację dziewczęcą ale koniecznie z użyciem tego stanika w świetne wzorki. Połączyłam go z topem w odcieniu fioletu do którego dopasowałam torebkę. Spódnica i dodatki w kolorze czarnym.
Po2: Stylizacja, którą chyba wysłałam na twój konkurs jak się nie mylę xd. Połączenie 2 futerek i świetnego kombinezonu z gorsetem przyszło mi do głowy tak nagle. I bardzo mi się spodobało. Oba futerka są świetne ale to na górze to po prostu CUDO *.* No i oczywiście dałam platformy które pasują do wszystkiego.

Przed: Nie podoba mi się. Masz brwi za wysoko i to baaaardzo i usta. Makijaż nie pasuje do stylizacji ale jest całkiem okej. Usta dałabym w trochę innym kolorze. Fryzura ładna, cera całkiem okej. Szkoda, że nie pomalowałaś policzków.
Po1: Mój ukochany kłos <3 Zdaję sobie sprawę z tego, że brwi nie pasują kolorystycznie do włosów ale nie mogłam ich zmienić. Makijaż pod kolor stylizacji w różnych odcieniach różu i fioletu. Policzki pomalowałam różem a usta różową pomadką. Masz wiele kosmetyków.
Po2: Dużo bardziej elegancko pomimo tego, że makijaż jest pomarańczowo-czerwony z odrobiną zieleni. Usta najpierw pomalowałam brązową pomadką a potem pomarańczową bo nie miałaś inne. Policzki bardzo lekko pomalowałam. Fryzura mnie oczarowała ♥


Pozdrawiam, 3Jula ♥

5 komentarzy:

T pisze...

Lepiej po,wszystkiego najlepszego!:)

3Jula pisze...

Dziękuję ;**



3Jula

Julia.star-doll pisze...

Po lepiej :)
Wszystkiego najlepszego! :*

julia.star-doll
- http://metamorfosisstardoll.blogspot.com/ :)

3Jula pisze...

Dziękuję ;**



3Jula

Anonimowy pisze...

Lepiej przed