Obserwatorzy

środa, 31 lipca 2013

Metamorfoza 172marysia


Hej. Na wstępie chciałam przeprosić Was za krótkie opisy, ale dziś przychodzi do mnie z rana przyjaciółka, a ja obiecałam jeszcze pomóc sprzątać mamie. Przepraszam, że dodaję metamorfozy nieregularnie, ale.. CIESZE SIĘ WAKACJAMI! Zostały mi niecałe 2 tygodnie do wyjazdu, mam nadzieję, że przez ten czas uda mi się nadrobić moje zaległości. ;) Pozdrawiam tych, którzy przeczytali! :)


Przed: Nie podoba mi się. :( Nic do siebie nie pasuję, to nie mój styl.
Po 1: Luzacka stylizacja, spodobała mi się ta bluza.
Po 2: Stylizacja dziewczęca. Zamiast spódnicy dałam bluzkę. Bardzo podoba mi się jej materiał!



Przed: Nic mi się nie podoba. :(( No może włosy... :) To nie mój gust.
Po: Makijaż ciepły w odcieniach pomarańczy i beżu. ( Nie zwracajcie uwagi na nie pasujące kolorystycznie brwi)

Lepiej przed czy po?
Jeszcze raz przepraszam, że tak krótko! ;(



2 komentarze:

3Jula pisze...

Stylizacje po, makijaż też po.



3Jula

T pisze...

Wszystko po,przed to też nie mój styl.