Obserwatorzy

sobota, 29 czerwca 2013

Metamorfoza Fuunc

STRÓJ
Przed: Ładnie ubrana dollka tylko buty nie pasują.
Po1: Do tej stylizacji chciałam użyć jakiś czarnych legginsów/rurek, ale ich nie miałaś. Pozatym myślę, że jest ok.
Po2: Tutaj także buty nie pasują, nie masz żadnych różowych trampek lub pełnych butów. Zaopatrz się lepiej bo niecała jedna strona szafy to bardzo mało.
 
MAKIJAŻ

Przed: Nie nie i jeszcze raz nie ! Te włosy ze stardesign hair to porażka. Pozatym źle założone. Makijaż może być. Tylko te sztuczne rzęsy za bardzo widać i powinnaś je zdjąć. Brwi źle dobrane
Po1: Zadużo nie powiem. Odrazu lepiej
Po2: Tutaj mi się podoba ! Miętowy lekki makijaż uzyskałam z połączenia zielonego i beżowego cienia do powiek. Brwi i usta trochę psują metamorfozę, alę według mnie jest świetnie.

Jak myślicie ? Lepiej przed czy po ?

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Przed podoba mi się o wiele bardziej, a fryzura na początku jest świetna <3

3Jula pisze...

Strój przed najbardziej mi się spodobał. Makijaż po2 ;)



3Jula

Vanessa_1Diva pisze...

Nic mi się nie podoba.. ;_;

Ola/ Vanessa_1Diva/ metamorfolis.blogspot.com