Obserwatorzy

sobota, 29 czerwca 2013

Metamorfoza Aleksandra1202

STYLIZACJA:


Przed: Na pierwszy rzut oka jest OK, ale ja się zawsze przyglądam.. Wpienia mnie to, że jest tak pusto. Okulary są na czole i niezbyt to dobrze wygląda. Kurteczka do wymiany. 
Po: Beżowy sweterek i śliczne rurki w odcieniach brązu. Do tego czarne buty na obcasie i kopertówka.


Przed: Nie, nie, nie. Przejdźmy do rzeczy: Złe rozmieszczenie twarzy, masakryczne sztuczne rzęsy(w niektórych przypadkach wyglądają ładnie), brzydkie brwi a co najważniejsze kolor oczu wygląda prostacko przy tego typu oczach które również są masakryczne. Ale za to ładnie pomalowałaś policzki.
Po: Rozmieściłam części twarzy. Eyelinerem podkreśliłam oczy, a maskarą zastąpiłam sztuczne rzęsy, pomalowałam oczy wszystkimi cieniami jakie miałaś. (prócz SD Academy) Nie masz ładnych szminek.

Lepiej przed czy po? DziuniaPop

3 komentarze:

Agata | naturalgirl222 pisze...

Lepiej po ;*


naturalgirl222

Anonimowy pisze...

Strój podoba mi się przed i po. Makijaż też ładny przed i po, ale przed ładniejsza fryzura

3Jula pisze...

Zgadzam się z Anonimowym ;)


3Jula