Obserwatorzy

sobota, 29 czerwca 2013

Metamorfoza julia.star-doll

Dzisiaj przygotowałam metamorfozę użytkowniczki julia.star-doll

STYLIZACJA
PRZED: Śliczna stylizacja. Podoba mi się. Spódniczka super dopasowana do góry, Kolorystyka nienaganna. 
PO1: Trochę na luzie, wyjściowo. Mało dodatków. Zamiast szpilek można dać buty na płaskiej podeszwie, ale chciałam żeby było zarówno ładnie i elegancko.
PO2: Fajnie ciuchy masz w szafie. Tutaj już bardziej elegancko. Spodobała mi się ta sukienka, w połączeniu z tą kamizelką pasuje idealnie. 

 MAKIJAŻ
PRZED: Śliczna Doll. Makijaż ładny. Dobrze wybrane elementy twarzy.
PO: Fryzurę zostawiłam, jedynie zmieniłam kolor. Makijaż trochę mocny. Jedno ale, źle się maluje na tych oczach.

Czy podoba się Wam metamorfoza?
Lepiej: przed czy po ?
 naturalgirl222

3 komentarze:

Unknown pisze...

Lepiej przed ;p

Anonimowy pisze...

Wszystko ładne

3Jula pisze...

Strój po2, makijaże oba <3


3Jula