Obserwatorzy

sobota, 3 maja 2014

metemorfoza czzekoladka2001

   Heej :) Wybaczcie za dłuugą przerwę.

  


  
Przed:Nawet,nawet.....Gdyby był równiejszy i (jak widać na zdjęciu
1) Bez sztucznych dodatków Byłoby Perfect :)))
 
Po:Musiałam postawić na naturalny wygląd,ponieważ
nie masz zbyt dużo cieni (szary,zielony i 2 inne)
Te oczy sprawiały mi wielkie utrudnienie.
Ogólnie trudno było mi dopasować włosy,bo kupione masz tylko te
i masz mały lvl.
  
 
Przed:Niebieski sweter ożywia stylizacje.Bez niego byłoby tak...tak..pusto.
Nie jestem przekonana do połączenia tych butów z resztą.
  
Po:Hahaha dopiero teraz zauważyłam,że obok jest mój 1-szy pomysł.
Wracając...Masz trochę skromną szafę (tylko 2 strony)
więc trudno było mi coś stworzyć.Gdy już utworzyłam stylizacje(bez dodatków)
miałam nadzieje,że znajdą się jakieś okulary...Lecz ich nie było.
(no jedynie,że masz je w innym apartamencie)
Więc dodałam wianek :))


Podoba wam się?
                                             
                             

2 komentarze:

rstst pisze...

Ekstra! /AtAnne :)

Unknown pisze...

Hehe