Obserwatorzy

sobota, 3 maja 2014

Metamorfoza Avril_doll6

Moje szczęście jest po prostu ogromne.. Na złość jak już chciałam wrócić do blogowania w pełni to padł mi internet. CUDOWNIE. Na szczęście udało mi się napisać ten post od koleżanki. Mój internet będzie już działał niedługo więc się nie martwcie. Chciałabym bardzo podziękować HardPinkGirl7 za złożenie zamówienia na nagłówek. Wiem, że to kosztuje bardzo dużo, tym bardziej dziękuję.

 Przed: Na początku stylizacja średnio mi się spodobała, gdyż to jest kompletnie nie mój styl. Jednak po dłuższej chwili zaczęłam zmieniać zdanie. Teraz uważam, że stylizacja jest naprawdę udana :)
Po1: Bardzo dawno temu robiłam jakąkolwiek metamorfozę, dlatego wybaczcie mi gdyż troszkę wyszłam z wprawy. Te koturny bardzo mi się spodobały i uczepiłam się tego, że muszę zrobić z nimi stylizację. Wyszło jak wyszło, w 100% zadowolona nie jestem.
Po2: Połączenie tej kurtki i bluzki było według mnie strzałem w 10. Do tego szukałam ołówkowej spódnicy. Dobrałam cudowną torebkę, okulary i dość masywne buty. 


Przed: Doll mi się podoba. Te części twarzy lubię, fryzurę również. Wygląda może ona troszkę jak buntowniczka. 
Po1: Zmieniłam rozmieszczenie części twarzy i fryzurę. Makijaż jest głównie w kolorze pomarańczowym :)
Po2: Tutaj pokusiłam się o ciemniejszy makijaż. Głownie użyłam czarnego i ciemnego zielonego cienia. Nie wiedziałam jakiej szminki użyć, więc nie użyłam żadnej. 

Podoba się? Czekam na opinie :)

Pozdrawiam, 3Jula 

2 komentarze:

Unknown pisze...

Ubiór PO1 Makijaż PO2

niebieskapusia8

colourfull111 pisze...

Nie masz za co dziękowaćr mój wybór a po drugie stardoll mało wydaje ubiór po 1 i 2 po prostu śliczny a makijaż po 1 jest taki świeży i delikatny. HardPinkGirl7