Obserwatorzy

sobota, 3 maja 2014

Metamorfoza Antosia_

Witajcie!
To już moja kolejna metamorfoza. Tym razem przeprowadzę ją na użytkowniczce, która swoje konto założyła już w 2011 roku, a jest nią - Antosia_
Zapraszam...


Najpierw przypatrzcie się make - up'owi i stylizacji autorstwa Antosi:




Opis: Szczerze powiedziawszy to gdy zobaczyłam Twoją szafę to byłam (niemile) zaskoczona stylizacją jaką wykonałaś. Zdecydowanie za dużo się tutaj dzieje, a poza tym, połączyłaś ze sobą mnóstwo różnych kolorów... 
 Jeśli się nie mylę to stylizacja oparta jest na bardzo popularnym stylu ulicznym, jednak ubrania, które wybrałaś są nietrafione - parka i jeansy wydają się za 'ciężkie' w połączeniu z tą pięknie zdobioną bluzeczką! 
Moja ocena to: 5/10 ;)





Opis: Twoja twarz wyglądałaby 1000 razy lepiej gdyby nie te sztuczne rysy! Makijaż całkiem ładnie się prezentuje, estetycznie wykonany i widać, że przemyślałaś to jak powinien wyglądać.
Klasyczny model i kolor włosów, przepięknie się prezentuje!
Ocena: 7/10 ;)

Teraz kochani zobaczcie outfit i make - up przygotowany przeze mnie:



Opis: Stworzyłam 'wystrzałową' stylizację w kolorach granatu. Darmówka (sukienka) ma całkiem ciekawy krój, który zainspirował mnie do stworzenia tego outfitu. Żeby nie było zbyt nudno, postanowiłam nałożyć sweterek, którego kołnieżyk było o podobnym kolorze. Jako uzupełnienie stylizacji użyłam czarnych dodatków i klasycznej torebki.
Ocenę pozostawiam moi drodzy Wam ;)
PO:


Opis: Jak widzicie make - up wykonany w takich samych kolorach jak outfit... Najczęściej to usta są akcentami makijażu - tak jest i w moim! One, jako jedyne mają stonowany naturalny kolor. 
Jeżeli chodzi o włosy, wybrałam 'perukę' dla Royalty w prześlicznym, brązowym kolorze. 
Jako że makijaże nie są moją mocną stroną efekt nie jest najlepszy...
Ocenę pozostawiam Wam ;)

Dziękuję i pozdrawiam - ApppleBlue.

-------------------------------------------------------------------------------------------------







5 komentarzy:

Zuzia Pietrzak (Drzuzii) pisze...

Chcę metamorfoze od cb mój nikc stardoll: Drzuzana obserwuje bloga :)

Unknown pisze...

Lepiej PO

Anonimowy pisze...

Hej ja nie mam konta google i nie moge obserwowac ;< A bym mogla miec tez u ciebie metamorfoze ? ;)

Zuzia pisze...

No, ale anonimkowi metamorfozy nie zrobię ;)
ApppleBlue

Antosiala pisze...

Nie wiem za bardzo na jakiej podstawie oceniłaś, że te spodnie te jeansy... :D Mi te spodnie kompletnie ich nie przypominają. Stylizacja po nie jest w moim stylu... Nie podoba mi się tutaj ta spódnica. I wiele lepiej byłoby ze spodniami lub jakąś maxi. :D Makijaż mi się podoba, ale drażnią mnie czerwone usta. Moje rysy twarzy... zależy od gustu, ja jednak zawsze ich bronie i nigdy z nich nie zrezygnuje! haha. :D
Antosia_
Zapraszam na mojego bloga:
Antosia-tosia.blogspot.com