Obserwatorzy

piątek, 11 kwietnia 2014

Przegląd apartamentu agawojta

Cześć :3 Przepraszam za dość długie nie dodawanie postów , ale po prostu ostatnio na nic nie mam ochoty.
Wracam do was z przeglądem apartamentu użytkowniczki agawojta (pokój z wybiegiem)


-Wygląd
Nie przekonuje mnie ten pokój :) | 4/10
-Kolorystyka
Jakoś tak za mało nasycone to pomieszczenie według mnie | 4/10
-Pomysłowość
Jak dla mnie kiepski pomysł. | 2/10
-Suma
10/30










Zgadzacie się z moją oceną ?
jeśli tak lub nie , to dlaczego ? 




 Koloproseum123


2 komentarze:

Unknown pisze...

Zgadzam się z tb w pełni. Pokój jest nie wykończony i gdyby nie to,że napisałaś w opisie,że to "pokój z wybiegiem". Nie zgadłabym,że w nim znajduje się wybieg. ;/
olli1234n

E.l.l.e.n.a. pisze...

Pomysł jest bardzo dobry, wykonanie już mniej, zrobiłabym coś z tą podłogą.