Obserwatorzy

sobota, 5 kwietnia 2014

Metamorfoza StylistaDemi456

                                   Nieźle się natrudziłam przy tej metamorfozie ;)
                                                  
                   
                    Przed:Hymm....nie jestem pewna co do połączenia tej bluzki z tymi
                    spodniami......Te obcasy też mi nie pasują
                   
                    Po1:Jak widać rozwaliłam ci apartament ;) Wracając...Kamizelka Moro
                    strój kąpielowy (chyba strój kąpielowy) z myszką Czarne spodnie oraz
                    platformy ;)
                    
                     Po2:Wybacz za obcięcie czubka głowy...Sukienka z tygrysem oraz
                     Przewiewny Sweter(znów chyba Sweter) w kwiatki,dresowa nażutka
                     i te same platformy co w Po1.
                                             
                                       
                                        Przed:OMG.......co to ma być?Włosy maja inny
                                        kolor niż brwi,makijaż oka krzywy tak jak włosy
                                        Czy to makijaż na Halloween?
                                
                                
Po:Ciężkoo było mi zrobić coś ładnego..Utrudniało mi to te krzywe oczy(jedno większe,jedno mniejsze). Leciutki makijaż oka.Zmienione włosy i ich kolor.Wystarczy jeszcze zmienić kolor brwi
i jest Perfect.

Wiem,że też mam krzywy makijaż oka,ale i tak mniej niż w Przed.





                                                          Podoba wam się?

2 komentarze:

colourfull111 pisze...

Cóż stylizacja żadna nie powala choc
naj jes Po1

Makijaż oczy okropne...ale jeśli sie postarasz wyjdzie coś fajnego...tuu no mg byc

HardPinkGirl7 ♥♥♥

E.l.l.e.n.a. pisze...

Wiesz, ty za bardzo prostego makijażu też nie zrobiłaś.. Po za tym nie mam zdania o tej metamorfozie