Obserwatorzy

piątek, 18 kwietnia 2014

Ogłoszenie ! Moda w realu moda na stardoll #1

                                                                       Ogłoszenie !

Chciałabym ogłosic że jednak przestaje robic metamorfozy( dlaczego? Nie sprawia mi to żadnej przyjemności a po co robić coś czego się nie lubi?), skupie sie na przeglądach szaf poza tym mam zamiast tego otworzyc jakiś dział ale oryginalny taki którego nie ma na innym blogu 
pierwszy pomysł - metamorfoza apartamentu ale z tego nie jestem dobra i ludzie nie zaakceptują,druga makijaż krok po kroku ale popularne.
Może to i blog o SD ale czy również nie moda? Wiec wykombinowałam coś w tym stylu ale najpierw o co chodzi:

1.Znajduje jakieś fajne zdjecia i tworze z nich stylizacje.
2.Nastepnie wyceniam ile kosztowałaby w życiu realnym a ile na stardoll.
3.Dodatkowo w ramce stardollowej pisze z jakim sklepem mi sie kojarzy dany ciuszek.



Jest to połączenie dwóch stylów - dziewczecego i takiego "z pazurem".
Uważam je za trafne,kurtka + t-shirt z napisem zawsze dobrze ze sobą współgra w towarzystwie jeansów i trampek wygląda całkiem całkiem ale jest okropnie oklepane i już nudne ;(
  za to zdelikatnym malinowym różem nie dośc że stylowo  to jeszcze mało prawdopodobne że spotkasz drugą tak ubraną osobe ! Jeszcze buty które dopełniają cały outfit.




Zapłaciłabyś tyle na sd,a w realu?
Podoba ci sie pomysł a stylizacja?
   

6 komentarzy:

Zuzia pisze...

Wydaje mi się, że powinnaś popracować nad tym... Wszystko jest nieestetycznie zrobione. Wiem, że to twój pierwszy tego typu post, ale pierwszy powinien zrobić największe wrażenie, a tutaj jest niestety odwrotnie.
Przykro mi to mówić bo na tym blogu grafika i posty wydają się być na jak najwyższym poziomie.
Liczę na poprawę!
ApppleBlue

colourfull111 pisze...

a chociaż pomysł dobry?
;(

Zuzia pisze...

colourfull111 - kochana, pomysł jest świetny, naprawdę! Podziwiam twoją kreatywność, ale niestety wykonanie nie należy do najlepszych! Ja wiem, że następny post będzie dużo lepszy, z niecierpliwością na niego czekam:)
ApppleBlue

Zuzia pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

Świetny pomysł :) Jednak zgadzam się z AppleBlue , jest nie estetycznie :)

koloproseum123

Anonimowy pisze...

Pomysł fajny tylko wykonanie gorsze.Stylizaja mi się podoba.
Miss_joanna11