Obserwatorzy

poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Metamorfoza haniusia97

Heej Wesołego Dyngusa ;)
              
                                Przed:Hymm...Kolorystycznie wszystko w spół gra,Mi się podoba :)         
                                 
                                Po:Kapelusz zostawiłam,Użyłam mojej ulubionej kurteczki.Nie jestem
                                pewna co do butów,ale zawsze można je zmienić :)))
                                                           
                                                  
                                                 Przed:Yyy....Z daleka wygląda to ładniej....
                                                 Kolory cieni są dobre,tylko czemu na dole?
                                                 Włosy mi się podobają ;)
                                                  
                                                 Po:Makijaż oka zrobiony z 2 cieni (Czerwony 
                                                 i Szary) Usta pomalowałam różową pomadką
                                                 Wystarczy zmienić kolor brwi. :))

                         
                                                                      Podoba wam się?

7 komentarzy:

Zuzia Pietrzak (Drzuzii) pisze...

Możecie mi powiedzieć kto mi zrobi metamorfozę
mój nick na stardoll: Drzuzana . Zgłosiłam się parę dni temu. I najlepiej powiedźcie mi kiedy będzie (tak na oko)

Unknown pisze...

W mojej kolejce cię nie ma.Do kogo się zgłosiłaś? Powiedz to redaktorce to cię zapisze do kolejki. Nie da się powiedzieć kiedy dana metamorfoza się pojawi. To zależy od redaktorki.Jak np.: robi 1 metamorfozę tygodniowe,zapytaj się jej która jesteś w kolejce i oblicz.Oczywiście może jej coś "wypaść" to jest spowolnienie i musisz to zrozumieć ;))

Mam nadzieje,że pomogłam
:))))

Unknown pisze...

Nie martw się , jak się zgłosiłaś , to wkrótce zostaniesz zapisana do kolejki , a metamorfoza może się pojawić w każdym czasie , zależy jaka długa jest kolejka i co ile redaktorka robi metamorfozy.
(Wiem , że pisała coś podobnego "Oliwia Sztuka" , ale wolałam też coś napisać od siebie :) )

A co do metamorfozy :
Zdecydowanie przed i przed.
Nie rozumiem dlaczego przeszkadza Ci cień pod oczami , według mnie wygląda to efektownie z bliska i daleka. Stylizacja , no jak wiadomo przed jest o wiele ładniejsza :)

koloproseum123

Anonimowy pisze...

Stylizacja o wiele lepsza po. Ta kurteczka jest fantastyczna.Co do make-up ładnieszy przed
Miss_joanna11

Zuzia Pietrzak (Drzuzii) pisze...

Mi obojętnie do kogo byle by szybko i miał gust

Anonimowy pisze...

Spoko jej to już chyba z piąta metamorfoza no ale co tam -.- Poczekam następne cztery miesiące

Anonimowy pisze...

Lepiej po