Obserwatorzy

czwartek, 3 kwietnia 2014

Matamorfoza wixsis

   Wreszcie mam czas :)  I serdecznie dziękuje za życzenia ;)                             
                                                 
                                        
                                         Przed: WOW......oprócz tego,że jak dla mnie
                                         to nie powinnaś ciągnąć makijażu od góry do
                                         kącika oczu .....jest OK.
                                        
                                         Po: Teraz to gorzej wygląda....Ogólnie to oczy
                                         pomalowałam czarnym,białym,niebieskim
                                         cieniem.Dodałam kolczyki,zmieniłam kolor
                                         włosów.
                                                  
                           
                            Przed:Nawet wszystko gra..tylko,że......Te spodnie trochę pogrubiają
                            cię w udach,przynajmniej w lewym..albo mi się wydaję....
                            Reszta jest dobrze dobrana...tak się zastanawiam..czy ta kurteczka
                            nie jest za wysoko?
                           
                            Po:Stylizacja czarno-biało z dodatkiem złotego.Mi się podoba,a wam?




                                                                Podoba wam się?

2 komentarze:

Zuzia Pietrzak (Drzuzii) pisze...

Ona miała bardzo ładny make-up tylko nie potrzebnie go tak za-wyżyła

colourfull111 pisze...

Ładniej przed make-up ale stylizacja chyba po taka minimalistyczna - właśnie z takich jesteś słynna :)

Hardpinkgirl7 <3 <3 <3