Obserwatorzy

niedziela, 30 marca 2014

Metamorfoza haniusia97

Ogólnie fajnie robiło mi sie tą metke ;)

Przed: Mnie sie podoba - bardzo przejrzyscie i starannie.
Po:Mimo iż nie jest najrówniej to chociaż  kolorystycznie sie wyrobiłam.Ja bym sie tak umalowała ;D

Przed:Niezbyt :c połączenie koszuli i kamizelki to nie wypał.Super wyglądają buty z dwóch par *o* zastosuje kiedyś ;)
Po:Moje klimaty,kwiecisty gorsecik <3,kocham łączyc spódnice wygląda całkiem realistycznie.Nieliczne odcienie bieli dopełnia torebeczka i przy okazji dodaje delikatności.




Lepiej Przed czy Po?
Fajne przemiany?
Czytajcie i komentujcie!




4 komentarze:

Unknown pisze...

Lepiej po ;)

Zuzia Pietrzak (Drzuzii) pisze...

Zgłosiłam się do MissZosiaga
mój nick na sd: Drzuzana
jakby jej nie było to proszę żeby ktoś inny mi zrobił (:

colourfull111 pisze...

#Drzuza
Jeśli chcesz mogę ją wykonać ponieważ
Miszosiaga już na blogu naszym się nie udziela ;c
Wpisze cb do kolejki

Zuzia Pietrzak (Drzuzii) pisze...

thx coloufull111