Obserwatorzy

środa, 5 lutego 2014

Przegląd szafy awentre

Heej ;*.Dawno nie wkładałam posta-po prostu nie miałam czasu (zresztą Wy na pewno to zrozumiecie ;p).
Dzisiaj jak wskazuje górny napis wykonałam dla was przegląd szafy awentre.Miłego czytania :).
(Nie chcę co prawda żebrać,ale jest Was tu całkiem sporo,więc zachęcam do komentowania)


UBRANIA
TAK-Masz w szafie znacznie więcej moim zdaniem ładnych i ciekawych ubranek :3.Moją uwagę szczególnie przyciągnęła beżowo-pudrowa narzuta z (wydaje mi się) "PPQ".Jest bardzo ciekawa i nadaje się na takie "zimowe wieczorki w domku na kanapie z gorącą herbatką"-przynajmniej moim zdaniem ;).
NIE-Może rzeczy mają ładny krój ,można je wykorzystać do jakiejś ciekawej stylizacji-to prawda.No ale co z tego,jeśli nie mają ładnego koloru/wzoru?

DODATKI
TAK-Och! Rzeczy nie brakuje!Piękna kolorystyka,wykonanie i ogólnie to cud,miód,malina. Wykonywanie tego przeglądu szafy było dla mnie bardzo przyjemne :).
NIE-Hmm..mi nie podoba się pasek z tandetną kokardą,który zresztą wygląda sztucznie i nieschludnie.(No i reszta rzeczy też mi się nie podoba ;p).

-- olli1234n --
Przypadło wam do gustu?
Czy może zmienilibyście coś?

2 komentarze:

3Jula pisze...

Zgadzam się ze wszystkim oprócz sukienki w paski w rzeczach na nie ;)


3Jula

E.l.l.e.n.a. pisze...

Zgadzam się we wszystkim