Obserwatorzy

środa, 5 lutego 2014

Przegląd apartamentu selena-kara

Witajcie :) Dziękuję bardzo za więcej komentarzy pod postem , ponieważ wtedy wiem co robię źle , a co dobrze , a więc piszcie dalej :)
        





-Wygląd
Fajnie masz w tym apartamencie , ani za dużo , ani za mało | 7/10
-Kolorystyka
Kolory do siebie jak najbardziej pasują , ale jest tu aż za bardzo szaro , tak jakby było zrobione zdjęcie kolorowe , a dodano efekt czarno-biały , jedynie kwiatek tutaj dodaje jakiegoś ciepełka , ale do takiego zestawu kolorów nie pasuje | 5/10
-Pomysłowość
No ... całkiem fajny pomysł z tym podestem , który miał służyć jako półka , reszta jest bardzo prosta , wielkiego pomysłu nie ma | 4/10
-Suma 
16/30 pkt





Zgadzacie się z moją oceną ?
jeśli tak lub nie , to dlaczego ? 




 Koloproseum123





4 komentarze:

3Jula pisze...

Niezbyt rozumiem czym ma być ta część po lewej stronie.. Zgadzam się z Twoją opinią oprócz kolorów, czarno-białe wnętrza również są ciekawe ;)


3Jula

colourfull111 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
colourfull111 pisze...

Każdy ma swój gust mi się podoba jest minimalistycznie ale elegacko tylko ta półka(?) wyszła beznadziejnie gdyby tło było białe i wymienić ją na stoliczek może nawet w szarości byłoby super!

P.s cieszę się że nareszcie jakaś osobą dodaje przeglądy apartamentów :-)

Unknown pisze...

To są moje pierwsze przeglądy apartamentów , nigdy wcześniej tego nie robiłam , więc na architekturze się dobrze nie znam , a oceniam tak jak oceniam , ta półka może nie jest aż bardzo wytwornym pomysłem , no ale TROCHĘ CIEKAWE jest :) Pozdrawiam :)