Obserwatorzy

piątek, 22 listopada 2013

Metamorfoza z hasłem E.l.l.e.n.a.

Witajcie ;* Dzisiaj mam dla was metamorfozę z hasłem ;))




Przed: Ogólnie stylizacja nie jest zła ale jakoś mi tutaj pusto. Nie lubię też jak kołnierzyk jest pozostawiony sam sobie, bez bluzki i kurteczki ;c
Po1: Stylizacja w beżu, czerwi i złocie. Bardzo lubię to połączenie a Ty wyglądasz w nim zjawiskowo *-*
Po2: Tak wiem, buty średnio pasują ale nie znalazłam innych pasujących ;c Stylizacja ogólnie jest w kolorze białym a przełamaniem jest kolor fioletowy :)

Przed: Znów nie jest źle ale mam dwa "ale". Nie podoba mi się kolor włosów, wygląda troszkę sztucznie i brwi nie pasują kolorystycznie. Makijaż oka śliczny ♥♥ Po prostu cudo.
Po: Od razu mówię, że trochę poprawiłam jeszcze oko ale tego nie widać na obrazku wyżej. Makijaż miał być beżowy czarny ale wkroczył tam jeszcze fiolet, róż i biel xd. Zmieniłam brwi, resztą części twarzy zostawiłam bo są cudowne <3. Usta są naturalne, włosy w innym kolorze i brwi też w inny kolorze. ;)


Mam nadzieję, że się spodobało :)


Pozdrawiam, 3Jula ♥



3 komentarze:

E.l.l.e.n.a. pisze...

Na początku dziękuje za metamorfozę. Bardzo podoba mi się PO2, jest po prostu cudne♥ Makijaż także przypadł mi do gustu. Moim zdaniem oczy powinny trochę niżej ale to tylko mój gust. Ogólnie bardzo mi się podoba, dziękuję za metamorfozę ponownie ^^

Anonimowy pisze...

Makijaże oba, a strój "po1" *-*

pisia1356

Unknown pisze...

Strój po1 najlepszy, a makijaż bardziej podoba mi się przed