Obserwatorzy

czwartek, 21 listopada 2013

Metamorfoza MarysiaCzka

Przed : Widać że miałaś pomysł na stylizację. Jednak stylizacja średnio przypadła mi do gustu. Ta kamizelka moim zdaniem nie pasuje do tej spódnicy.
Po : Spróbowałam wykonać stylizację podobną do Twojej, ale po mojemu. Ta sukienka ślicznie komponuję się z tą kurteczką. Na szczęście w Twojej szafie znalazłam dobrze dopasowane dodatki. Buty pod kolor. Dodałam pasek i kolczyki. Do tego torebka, ale nie koniecznie musiała się tu znaleźć. Lepsza byłby granatowa kopertówka, ale takiej nie znalazłam.

Przed : Muszę Cię pochwalić. Masz bardzo ładną doll. Dobre części twarzy, tylko za ustami średnio przepadam. Śliczny makijaż oka, na jednym oku trochę nierówny, ale nie będę się czepiać, bo mój też nie wyszedł idealnie. Dobrze dobrana fryzurka w ładnym kolorze.
Po : Makijaż który zrobiłam jest bardziej wyrazisty. Użyłam kolorów pod kolor stylizacji - czerwonego, granatu i czerni. Zostawiłam fryzurę, jednak ją trochę obniżyłam i zmieniłam jej kolor.

Gangster-Kot


1 komentarz:

3Jula pisze...

W stylizacji po nie pasują mi kolczyki (bo są na włosach) i torebka, stylizacja przed jest całkiem ciekawa. Makijaż wolę przed.


3Jula