Obserwatorzy

poniedziałek, 28 października 2013

Metamorfoza zuzia023

Przed : Twoja stylizacja jest ładna. Dopasowana kolorystycznie. Nie przepadam za tą kurtką, ale w tej stylizacji mi się podoba. Brawo ! Bardzo ładnie.
Po : Stworzyłam stylizację w kolorach nude. Stylizacja składa się z bluzki, spódniczki, marynarki, butów i torebki.

Przed : No tutaj już gorzej niż z stylizacją. Źle nałożony róż. Części twarzy średnio. Nie lubię tych oczu. Jedno jest krzywe.
Po : Usta pomalowałam szminką w kolorze hibiskusa. Oczy pomalowałam w tym samym kolorze. Miałam problem z fryzurą, ponieważ zawsze efekt psuły te krzywe oczy.

Gangster-Kot



8 komentarzy:

Unknown pisze...

Nic mi sie nie podoba prusz make upu prZed jak dla mnie stylizacje sa okropne i na tym samym poziomie awentre

Unknown pisze...

I te oczy mozna piekne wykorzystac zobacz np pisia1356

Unknown pisze...

pisia1356 nie ma takich oczu

zuzia023

Unknown pisze...

MI sie wydawalo ze ma ma jeszcze bardziej krzywe jedno małe drugie duże i slocznie jej tak

Unknown pisze...

To co napisałam w metamorfozie to moje zdanie, nie koniecznie musicie się z nim zgadzać, ale też nie musicie się burzyć.

3Jula pisze...

Makijaż przed a stylizacja po, ale przed też jest fajnie ;)


3Jula

Julia.star-doll pisze...

zgadzam się z 3jula :3


julia.star-doll

Anonimowy pisze...

Makijaż przed jest o wiele ładniejszy, a stylizacja po jest lepsza.

pisia1356