Obserwatorzy

wtorek, 29 października 2013

Metamorfoza martynka782

Witam, mam dla Was kolejną metkę, dodam na wstępie, że jej wykonanie było dla mnie wielką przyjemnością (każda metka, którą wykonuję, jest dla mnie przyjemnością, ale ta była jakąś jeszcze większą).



Przed: Nie przekonała mnie Twoja stylizacja, może to dlatego, że jest zbyt jasna, pastelowa. Na Twoim miejscu wpuściłabym koszulę w spodnie, zamieniłabym trampki na jakieś klasyczne szpilki, zdjęłabym wianek i zamiast niego dodała jakąś torebkę lub bransoletkę.
Po: Stylizacja jest utrzymana w kolorach brązu, bieli, beżu i czerni, czyli w kolorach dosyć jesiennych. Użyłam mojej ukochanej koszuli z Archive, a później już samo jakoś poszło. Efekt końcowy mi się podoba.






 Przed: Bardzo podoba mi się Twoja twarz, można wykonać na niej rozmaite makijaże i zawsze będzie dobrze. Muszę pochwalić Cię za śliczny dobór kolorów i starannie wykonany makijaż oka.
Po: Postawiłam na trochę mroczniejszą stylizację. Użyłam czerwonej szminki, czarnego cienia, tuszu. Zmieniłam fryzurę i jej kolor, z biżuterii jednak zrezygnowałam. Bardzo spodobał mi się efekt końcowy.


ZawszeHannah1                 

3 komentarze:

Unknown pisze...

Jedna z twoich najlepszych metek mi sie osobiscie bd podoba ; ) awentre

Julia.star-doll pisze...

Ładnie jest i przed i po, ale chyba jednak lepiej przed <3


julia.star-doll

Anonimowy pisze...

Mnie jakoś bardziej przekonuje wersja "przed"

pisia1356