Obserwatorzy

czwartek, 19 września 2013

Metamorfoza Nusia2756



                                     
  
Przed
 Stylizacja poprawna ale jakoś do mnie nie przemawia, jest prosta składająca się z czterech elementów.

Po1
 Stworzyłam stylizację używając biało-czarnej spódniczki i białego topu z pretty'n'love, do tego czarne platformy jeansowa kurteczka.
Po2
 Użyłam czarnej spódnicy z twojej stylizacji i butów oraz kurteczki z po1, do tego mini sukienka pod spód założona jako top.


                                                                             
                       
Przed
 Średnio mam co oceniać, Makijażu nie ma prawie wcale tylko szminka z tego co widzę, a te włosy średnio lubię, wyglądają według mnie niezbyt korzystnie na doll.

Po
 Zmieniłam fryzurkę na długie, lekko falowane, brązowe włosy. Co do samego makijażu to zrobiłam go może mało używanym sposobem, ale mnie spodobał się ten efekt, mianowicie pomalowałam zewnętrzną stronę oka ciemno granatowym cieniem (2 warstwy), wewnętrzny kącik oka potraktowałam szarym cieniem a to wszystko na dodatek musnęłam szarym cieniem na całej długości.

Podoba się? Komentujcie.
Kara J // PARKERKA 

2 komentarze:

3Jula pisze...

Czemu przerabiasz napisy ? Po prostu je skopiuj bo ta ramka średnio wygląda. Co do metamorfozy makijaż po, stylizacja przed.



3Jula

Unknown pisze...

Nie przerabiam, żadnych napisów. Skopiowałam to tak jak należy i nie wiem czemu się to tak opublikowało. Postaram się naprawić, dziękuje za twoją opinie.

Kara J // PARKERKA