Obserwatorzy

piątek, 20 września 2013

Make-up dla 3Jula


Wybór części twarzy: Uważam, że oczy w połączeniu z tymi ustami wydają się smutne. Możesz wymienić oczy, żeby nie dawały takiego wrażenia. Nos, jest jak najbardziej w porządku. Brwi nie pasują do kształtu oczu. Kolor brwi, musisz zmienić, jeśli zdecydujesz się na taki kolor włosów, jaki ja dałam. Usta są nisko.

Makijaż
Ogólne wrażenie: Makijaż jest w ładnie dobranych kolorach, ale źle są nałożone cienie. Powinny być nałożone tak jak ja to wykonałam. Usta są za jasne, i "wtapiają" się w kolor skóry. Nie widać pokreślonych policzków.
Proponowane kolory: Do takiej cery, powinnaś wybierać jasny kolor włosów. Do koloru oczu pasują róże, fiolety, czernie, biele, szarość. Lecz do koloru skóry pasują tylko zimne barwy.
Unikaj kolorów: Przede wszystkim nie pasują ciepłe barwy, a w tym różowy. Więc, jeśli chcesz używać ten kolor, to tylko delikatny i stonowany odcień szminki i blush, mimo że nie pasuje, to trochę doda uroku.

Ogólna ocena: Daję Ci 7.5/10 ;)


1 komentarz:

3Jula pisze...

Makijaż mi się podoba ;) Jednak tak uwielbiam te oczy i usta, że przy nich zostanę ;)


3Jula