Obserwatorzy

czwartek, 19 września 2013

Metamorfoza wixsis

Hej, długo nie pisałam, dziś postaram się to nadrobić ;). Bez dalszych ceregieli metamorfoza wixsis.
            
Przed
 Części twarzy, make up i fryzura są w porządku, choć nie widzę tu nic szczególnego. Nic mnie jakoś nie powala na kolana, mimo, iż tworzy harmonijną całość.

Po
 Stworzyłam makijaż w podobnych barwach, choć nieco delikatniejszy, nie tak widoczny. Usta pomalowałam jasno różową szminką. Zmieniłam fryzurkę na czarnego warkocza. 

                                                                             

Przed
 Stylizacja poprawna chociaż gdy na nią patrzę to widzę świetnie współgrającą górę i dół który mnie nie przekonuje.Góra jest stworzona z moich ulubionych rzeczy na stardoll za to dół średnio według mnie ze sobą współgra.

Po1
 Z tej stylizacji jestem najbardziej zadowolona. Zachowałam okulary z twojej stylizacji, dodałam szare rurki, platformy z Fallen Angel, czarny płaszcz i biały top z kolorowym napisem love.

Po2
 Zostawiłam szare rurki, dopasowałam czarne buty. Zielona koszula z stardoll academy i zielona marynarka świetnie się według mnie uzupełniają, zabrakło mi w tej stylizacji dodatków, ale nie miałam już czasu aby ich szukać. 

Podoba się? Komentujcie.

Kara J // PARKERKA

1 komentarz:

Unknown pisze...

Bardziej podoba mi się przed