Obserwatorzy

wtorek, 17 września 2013

Metamorfoza Julita2112

Hej, mam dzisiaj dla Was metamorfozę Julita2112. Przepraszam, że wczoraj nic nie dodałam, ale dosłownie cały dzień uczyłam się z fizyki i techniki na kartkówkę... U nas w szkole wszyscy boja się pani z fizyki. Ona jest straszna i wygląda jak potwór z Loch ness ;o A potem okazało się, że ona dyktuje nam zadania na kartkówkę i nikt nie wie o czym ona mówi. Posprawdzała je od razu i każdy dostał jeden. Potem prawda wyszła na jaw, gdy nam ją omawiała, że... dyktowała nam kartkówkę dla trzecich klas, a ja jestem w drugiej (gimnazjum).
No ale nie będę Wam truła życia szkołą, więc przechodzę do metamorfozy.

Przed : Stylizacja jest ładna. Bardzo mi się podoba, ale bandamka na głowie tu nie pasuje, no przynajmniej nie niebieska.
Po : W Twojej szafie jest mało ubrań, ale coś tam stworzyłam. Stylizacja w niebiesko-białych odcieniach. Tym razem niebieskie rurki i niebieska bandamka pasują. Biała koszula, którą bardzo lubię i biała torba. Chciałam dać białe buty, ale nie znalazłam takich u Ciebie. Potem szukałam niebieskich, w odcieniu pasującym do spodni, ale też nie znalazłam, więc dałam takie jak były.

Przed : Zacznę od plusów. Ładna fryzura, dobre części twarzy. Minusy : Za dużo kolczyków, ogólnie to ja w ogóle ich nie lubię. Jak dla mnie to kolczyki powinny być tylko w uszach, no ale to jest moje zdanie. Nie lubię, jak to mówię ,,sztucznych makijaży" kupowanych w sklepie. Brwi są za jasne.
Po : Zostawiłam fryzurę, zmieniłam kolor. Bandamkę zostawiłam, bo pasuje mi do stylizacji. Brwi powinny być w innym kolorze. Zrobiłam makijaż za pomocą trzech cieni : niebieskiego, blado turkusowego i białego. Usta pomalowałam różową szminką, a na to błyszczyk.

Gangster-Kot




1 komentarz:

Unknown pisze...

Hej, widzę, że jesteśmy w tym samym wieku. U mnie w szkole każdy drży przed gangiem nauczycieli Matmy, więc podobnie ;).
Co do metki to Strój wolę przed, ale make up już po. ;)

Kara J // PARKERKA