Obserwatorzy

poniedziałek, 16 września 2013

Metamorfoza julia.star-doll

Witam wszystkich czytelników bardzo serdecznie ;* Właśnie oderwałam się do nauki i tych wszystkich prac domowych aby dodać metamorfozę. Czy u Was też już tak jest, że nauczyciele myślą, że nie mamy co robić i zapowiadają tylko kartkówki i mnóstwo prac domowych ? Ja po prostu ledwo wyrabiam. Do tego zajęcia dodatkowe, lekcje kończę późno, egzaminy, konkursy, obowiązki domowe i chwila odpoczynku. Nawet nie mam kiedy się wyspać. Obok mnie leży ogromny stos książek. Chyba muszę się streszczać z metamorfozę bo jutro mam jeszcze kartkówkę z angielskiego i sprawdzian z matmy. Może od razu jak ktoś to czyta to dowie się coś o mnie ? ;) Matma nie jest dla mnie ani trochę straszna i nie mam z nią problemów. Nienawidzę za to historii :c.

Moje miasto żyje teraz strasznym wydarzeniem jakim był pożar w kościele podczas mszy, dlatego tym bardziej ciężko mi pójdzie metamorfoza bo i mnie ta tragedia dotknęła, pomimo, że nikt nie ucierpiał.

Właśnie może macie do mnie jakieś pytania ? Mogłabym zrobić taki post w którym odpowiem na wszystkie, nawet te błahe jak np. ulubiony kolor. Nawet nie liczę na wiele pytań ale pomysł jest :)

 Przed: Bardzo ładna stylizacja :) Nic dodać, nic ująć. Cudownie ;*
Po: Na Twojej doll mogłabym robić wiecznie stylizacje, masz cudną doll <3 Stylizacja bardziej sportowa. Te trampki są cudne i idę je od razu kupić <3



Przed: No znów cudownie <3 Brak mi słów, makijaż perfekcyjny i mój na pewno mu nie dorówna :)
Po: Ileż można robić takie same makijaże ? Tym razem postawiłam na spontaniczność. Biały tusz to rzęs to można powiedzieć u mnie nowość, do tego makijaż w kolorze niebieskiego, fioletowego i lekkie miętowego to prostu cudnie się skomponował. Policzki musnęłam różem a usta pomalowałam pomadką.


Pozdrawiam, 3Jula  ♥

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ah ten porzar a nidawno w nim moja mama pogrzeb miala wielka szkodq niedlugo miala byc w nim msza taki piekny kosciul tez byłam w tedy w koscieele na mszy mieszkasz gdzies niedaleko?ja mieszkalam na warszawskiej;)
awentre przepraszam na kokomórce

3Jula pisze...

Czytelniczka z Białegostoku ♥ Moja babcia właśnie mieszka na Piastowskiej, więc niedaleko, jak byłam mała często tamtędy chodziliśmy na spacery, więc można powiedzieć, że do tego miejsca mam sentyment i przykro mi, że tak się stało :c
Straszne to wszystko :c

Ja mieszkam na Nowym Mieście, więc troszkę daleko :) A do której klasy chodzisz ? ;d Może się mijałyśmy kiedyś na ulicy nawet haha


3Jula