Obserwatorzy

poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Metamorfoza pisia1356

Dzisiaj metamorfoza pisia1356. :)


Prze: Ładny makijaż oka.  Fajnie dopasowana fryzura i kolor włosów. Bardzo dobrze wyglądają twoje części twarzy.
Po: Pomalowałam oko winną czerwienią, śliwkowym i jasnym fioletem, do tego podkreśliłam usta na czerwono.Zmieniłam fryzurkę.
Przed: Ładna stylizacja,ale szału nie ma. Jest ok, ale czegoś tu brakuje. 
Po1: Spodobała mi się spódnica no i błyskawicznie znalazłam top i kurtkę. Z dodatkami także nie było problemu . Ta stylizacja jest lekka i dziewczęca, pasuje do ciebie.
Po2: Tutaj także zauroczyła mnie spódniczka, a ta bluzka idealnie do niej pasuje!!! Kołnierzyk dodaje uroku,a pasek i byty sprawiają,że stylizacja jest konkretniejsza.
 Lepiej przed czy po?
Nusia2756



5 komentarzy:

Vanessa_1Diva pisze...

Jakoś bardziej przemawia do mnie Przed.. ;)

Ola/ Vanessa_1Diva/ metamorfolis.blogspot.com ♥

Equess pisze...

Makijaż "przed", ubiór "po2" ;]

Julia.star-doll pisze...

Ja się zgadzam z Equess :)

julia.star-doll
~ http://metamorfosisstardoll.blogspot.com/ ♥

3Jula pisze...

ZMNIEJSZ ROZMIAR TEGO ZDJĘCIA Z MAKIJAŻE BO BRZYDKO WYGLĄDA WCHODZĄC NA BOK.


Co do metamorfozy zgadzam się z Equess ;)


3Jula

Nusia2756 pisze...

Już zmieniłam :)