Obserwatorzy

wtorek, 27 sierpnia 2013

Metamorfoza MUFFIxD

Cześć. ♥ Przepraszam, że wczoraj ani przedwczoraj nic nie dodałam, ale nie miałam weny i trochę ochoty by robić metamorfozę. Nadal jakoś nie miałam natchnienia, ale postanowiłam się w końcu za nią zabrać. Jakoś tak mi smutno i dziwnie gdy pomyślę, że w poniedziałek już do szkoły... A w moim przypadku będzie to nowa szkoła, nowe otoczenie, nowi ludzie.. Cóż, pocieszam się jednak tym, że jeszcze całe 5 dni tych cudownych wakacji. <3 Przepraszam jeśli Was zanudziłam tym wstępem. A teraz zapraszam na metamorfozę. :)



przedprzed                         po
          
Przed: Podoba mi się. :3 Uważam, że wianek, "papieros" i ta mgiełka dodają "tego czegoś" Twojej stylizacji. Podobają mi się buty, które ładnie połączyłaś z zakolanówkami. ;)
Po: Pisałaś, że chcesz zmienić coś w swoim stylu, a więc z Twojej szafy wyciągnęłam kwiecisty top, połączyłam go z czarną spódnicą i paskiem. Buty "zrobiłam" z czarnych platform i butów z Nelly. Do tego torebka z ćwiekami, która pasuje do butów. ;) 


   przed                                              po

Przed: Niestety, tu jest gorzej i już mniej mi się podoba. Ta fryzura i oczy niekorzystnie wpływają na wygląd Twojej doll. Mam wrażenie, że są za wysoko.
Po: Zdziwiłam się, gdy zobaczyłam, że masz już na maksa obniżone oczy o.O Masz b. mało cieni więc stworzyłam czarno-biały makijaż, mało go widać gdyż wolałam nie przesadzać, bo te oczy się ciężko maluje i potem widać, że jest krzywo. Jako fryzurę dałam kłosa i wydaje mi się, że dzięki niemu te oczy już nie wyglądają tak najgorzej. :)



Lepiej przed czy po? 
Laska558Lil ♥

3 komentarze:

3Jula pisze...

Stylizacje obie, makijaż po ;d


3Jula

Julia.star-doll pisze...

Zgadzam się z komentarzem wyżej :D

julia.star-doll

Vanessa_1Diva pisze...

Strój lepszy Po, ale.. kopertówka na spódnicy? ;o Wygląda to strasznie nienaturalnie.. Co do makijażu, lepszy jest Przed, lecz jeśli chodzi o fryzurę, wybrałabym tę Po.

Ola/ Vanessa_1Diva/ metamorfolis.blogspot.com ♥