Obserwatorzy

środa, 28 sierpnia 2013

Metamorfoza maluma10

Hej! ♥ Na dziś przygotowałam metamorfozę maluma10. :)



Przed: Uważam, że ta kamizelka popsuła cały efekt. Nie pasuje tu do niczego. Dając czarny top (w kwiaty xD) powinnaś dać też coś czarnego i wtedy było by ok. :)
Po: Wykorzystałam sukienkę z nelly, górę przykryłam tym samym topem co użyłaś w swojej stylizacji. Do tego platformy i kopertówka. Nie było pasującej kurteczki lub blazera dlatego nic nie dałam. :)



Przed: Z daleka makijaż wygląda na znośny, ale w przybliżeniu widać, że jest krzywy, bez przejść. Nie za bardzo przepadam za połączeniem granat + pomarańcz. Fryzura ładna Części twarzy podobają mi się oprócz tych brwi. Doll wygląda w nich jakby nie miała żadnego wyrazu twarzy.. xD
Po: Wykonałam makijaż taki jak widać na powyższym zdjęciu :) Użyłam granatowego, fioletowego, białego i bardzo jasnego niebieskiego. Usta zostawiłam w naturalnym kolorze. Policzki lekko przypudrowałam pudrem z Transform w kolorze Geisha Blush, on nie jest za bardzo widoczny. :) Zmieniłam fryzurę, bo mi się taka podoba. :D

Lepiej przed czy po?


Laska558Lil ♥

PS: Czemu ostatnio nikt nic nie pisze na blogu? xD W sensie tak mało osób się udziela. ;p

5 komentarzy:

Unknown pisze...

Stylizacja przed ale lepiej by w niej było jakby zdjęła tą kamizelkę a makijaż stanowczo Po. Nie piszą wg mnie bo szkoła się zaczyna, muszą rzeczy pokupować i nie mają czasu :(

Pozdrawiam martynka782

Vanessa_1Diva pisze...

Niestety żadna z tych wersji mi się nie podoba. ;x

Ola/ Vanessa_1Diva/ metamorfolis.blogspot.com ♥

Julia.star-doll pisze...

Strój "po", a makiajaż żaden


julia.star-doll

Julia.star-doll pisze...

Strój "po", a makiajaż żaden


julia.star-doll

3Jula pisze...

Strój po, makijaż też po :)




3Jula