Obserwatorzy

czwartek, 29 sierpnia 2013

Metamorfoza lady_trampkowa


Przed: Stylizacja mi się podoba, wszystko do siebie pasuje. Ale według mnie kompletnie nie pasuje tutaj ta fryzura.
Po 1: Chciałam koniecznie założyć te spodenki! Bardzo mi się one podobają. Połączyłam je z białą bluzką z pistoletem i zgniłozieloną kurtką. 
Po 2:  Tutaj stylizacja bardziej elegancka, ale z tymi samymi spodenkami, które nadają charakteru stylizacji.



Przed: Makijaż ładny, starannie wykonany. Wszystko do siebie pasuje. Bardzo podoba mi się kolorystyka.
Po: Użyłam morskiego i miętowego cienia do powiek, pogrubiającego tuszu do rzęs, błyszczyku, czarnej kredki do brwi. Zmieniłam włosy i ich kolor.

Lepiej przed czy po?
Czekam na komentarze. 



4 komentarze:

lady_trampkowa pisze...

Dzięki za świetną metamorfozę :D ♥

~ lady_trampkowa

Vanessa_1Diva pisze...

Strój Przed, makijaże oba. :)

Ola/ Vanessa_1Diva/ metamorfolis.blogspot.com ♥

Julia.star-doll pisze...

strój "przed" i "po1", "po2" też mi się w sumie podoba :) a makijaże oba są śliczne, nie podoba mi się jedynie błyszczyk na ustach..

julia.star-doll

3Jula pisze...

Wszystko mi się podoba chociaż nie jestem przekonana do błyszczyku na ustach :C



3Jula