Obserwatorzy

czwartek, 22 sierpnia 2013

Metamorfoza LolitkaMario

Czas na drugą metamorfozę i będzie ona dla LolitkaMario
Wydaję mi się, że ta metamorfoza mi nie wyjdzie, bo mnie głowa zaczęła boleć.

PRZED: Masz ładną stylizację. Mi się bardzo podoba. Tylko nie jestem przekonana do tej spódnicy. Poza tym jest fajnie. Mało biżuterii, sprawia, że stylizacja nie jest ciężka. Bo sama stylizacja, ma dużo zdobień.
PO-1: Świetna jest ta spódnica. Do niej dopasowałam ładny gorset, i w ten sposób powstała elegancka stylizacja. Nie pasuje mi tylko naszyjnik, który niestety założony jest w salonie piękności.
PO-2: Ta stylizacja została zrobiona spontanicznie. Spodobała mi się ta spódniczka. Dzięki koszuli, wyszła stylizacja trochę na luźno i trochę na elegancko. Nie dawałam żadnych dodatków, jakoś mi tu nie pasują.

PRZED: Podoba mi się makijaż oczu. Tylko wydaje mi się, że Twoja Doll jest sztuczna. Ale to moje zdanie. Biżuteria brzydko wygląda na włosach. 
PO: Troszkę pozmieniałam ułożenie części twarzy. Fryzurę zmieniłam, i kolor również. Do pomalowania oczu użyłam trzech cieni: granatowy, czarny i biały. Od razu mówię, że na tych oczach malowało się tragicznie. Usta pomalowałam dwoma szminkami. Kości policzkowe podkreśliłam różem.
 
 Czy podoba się Wam metamorfoza?
Lepiej: przed czy po?
naturalgirl222

4 komentarze:

3Jula pisze...

Nie podoba mi się rozstawienie części twarzy w po, stroje po wszystkie ładne :)



3Jula

Laska558Lil pisze...

Stylizacja "po1" i makijaż też "po :D

lady_trampkowa pisze...

Stylizacja po1, a makijaż przed :>

~ lady_trampkowa ♥

Vanessa_1Diva pisze...

Stylizacja Przed, makijaż żaden. ;x

Ola/ Vanessa_1Diva/ metamorfolis.blogspot.com ♥