Obserwatorzy

czwartek, 22 sierpnia 2013

Metamorfoza juli96nati

Hej, hej Wam ;) Postanowiłam, że dodam dzisiaj dwie metamorfozy. A pierwsza będzie dla juli96nati


PRZED: Nie wiem co mam myśleć o tej stylizacji, mi się osobiście nie podoba. Może zamiast tej różowej koszuli dałabym , np. białą lub czarną bluzkę. Różowy gryzie się z brązowym. Brakuje mi także biżuterii, mogłaby być nawet złota. Dałabym także pasek i torebkę.
PO: W szafie znalazłam tą różową narzutkę, i od razu wpadłam na pomysł, jak wystylizować Doll. Na czarne spodnie, dałam czarne rajtuzy. Fajnie skomponowały się te buty. Ja dałam biżuterię, lecz zamiast torebki, dałam okulary.





PRZED: Doll ma źle ułożone części twarzy. Oczy mają brzydki kolor, ale to moje zdanie. Fryzura jest ułożona za nisko. Kolor skóry, także źle wybrany, ale to już Twoja sprawa. Makijaż oka delikatny, i ładnie wykonany. Usta są też w porządku. Przydałyby się pomalowane policzki, bo Doll, wygląda nijako.
PO: Fryzurę zostawiłam. Poprawiłam ją, jak i części twarzy. Makijaż oczu jest pomalowany pięcioma cieniami: czarny, różowy, różowy jaśniejszy, liliowy i biały. Masz wybór kosmetyków, i za to dostajesz ode mnie "plusa". Usta pomalowałam dwoma szminkami. Pierwsza pomarańczowa, a druga różowa delikatna. Policzki podkreśliłam różem.

 Czy podoba się Wam metamorfoza?
Lepiej: przed czy po?
naturalgirl222

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Osobiśćie wolę swoje ułożenie twarzy ale twój makijaż bardzo mi się podoba.

juli96nati

3Jula pisze...

Makijaż wolę po, stylizację przed :)



3Jula

Julia.star-doll pisze...

Zgadzam się z 3jula :)

julia.star-doll
~ http://metamorfosisstardoll.blogspot.com/ ♥

Anonimowy pisze...

lepiej po

Vanessa_1Diva pisze...

Stylizacja Przed, makijaż Po, choć kolor ust nie pasuje do oczu, co jest strasznym błędem. ;x

Ola/ Vanessa_1Diva/ metamorfolis.blogspot.com ♥