Obserwatorzy

sobota, 24 sierpnia 2013

Metamorfoza julia.star-doll

Na wstępie chciałabym powiedzieć, że metamorfozę miałam dodać wczoraj, jednak z pewnych przyczyn nie mogłam. Od poniedziałku będzie u mnie moja ciocia, której trzeba pomóc po operacji, więc przez 2-3 dni może być tak, że nie będę miała czasu wejść na komputer, a co dopiero zrobić metamorfozę. Oczywiście jeśli będzie taka możliwość, to od razu biorę się za metkę ;)



Dzisiaj dodam metamorfozę julia.star-doll










Przed: Elementy twarzy są w porządku, jednak myślę, że usta są lekko za wysoko. Makijaż w ciepłej tonacji, jak na moje oko starannie wykonany ;) Lubię te włosy. 

Po: U mnie za to powiało chłodem ;p Makijaż wykonałam w zimnych barwach, wybierając cienie w kolorystyce błękitu i jasnego fioletu z odrobiną miętowego koloru. Na wewnętrzne kąciki oka wybrałam "Wishpering Skylight Eyeliner". Brwi pomalowałam na czarno. Różowym pudrem musnęłam lekko policzki. Usta obniżyłam i użyłam dwóch pomadek -  "Mme Louis Henry" i "Rose Opal".









Przed: Stylizacja jest dobra. Ta bluza to według mnie jedna z lepszych rzeczy, która pochodzi z tego tribute (nie pamiętam nazwy xp) Kolorystycznie wszystko pasuje. Nie jestem jedynie do końca przekonana co do tej torebki.

Po: Ja postawiłam na rockową stylizację. Wybrałam biały T-shirt, czarne spodenki i czarną ramoneskę. Postawiłam także na ciemnobrązowe botki i czarne skarpetki ze złotymi zdobieniami. Do tego czarna kopertówka, okulary i bandanka. 


I jak?

2 komentarze:

3Jula pisze...

Makijaże oba są cudne. ♥ Stylizacje tez obie ładne.



3Jula

Julia.star-doll pisze...

Dziękuję za metamorfozę, wszystko mi się podoba :)

julia.star-doll
~ http://metamorfosisstardoll.blogspot.com/ ♥