Obserwatorzy

niedziela, 25 sierpnia 2013

Przepraszam

Bardzo przepraszam, że ani dzisiaj ani wczoraj nic nie dodałam i nie dodam zapewne jutro. Przechodzę teraz najgorszy okres w moim życiu i muszę wszystko poukładać i zawalczyć o to co kocham. Wiem, że blog nie jest od tego, żeby opowiadać Wam o moich prywatnych sprawach i robić tego nie będę bo przez łzy bardzo ciężko mi pisać. Musiałam wczoraj dokonać najważniejszego wyboru w moim życiu. Było tak, że świat nagle rozsypał mi się na kawałki i miałam ochotę skoczyć z balkonu. Muszę sobie teraz wszystko poukładać. W końcu wyszło na to kto jest moim przyjacielem, a kto jest zwykłym fałszywcem. Dlatego teraz muszę walczyć i nie wiem ile ta walka potrwa ale jeśli tylko będę miała siłę dodam posta na bloga. Oczywiście postaram się komentować Wasze posty i inne blogi w miarę możliwości, ale nie mam aż tyle siły aby siedzieć godzinę nad metamorfozą/przeglądem szafy. Na prawdę szczerze Was za to przepraszam. Nie odchodzę z bloga, to na pewno i nadal jeszcze będę grała na stardoll ale jak już mówiłam muszę uporządkować moje życie od nowa, pozbierać je w całość.

Z całego serducha dziękuję wszystkim którzy to napisali a teraz przepraszam ale muszę iść do sklepu po kolejny zapas chusteczek. Dziękuję kochani ;*




Pozdrawiam, 3Jula ♥

4 komentarze:

Agata | naturalgirl222 pisze...

Trzymaj się Kochana :) Dasz radę, wierzę w Cb :*

naturalgirl222

3Jula pisze...

Dziękuję za wsparcie ;**


3Jula

Laska558Lil pisze...

Trzymaj się :*

3Jula pisze...

Dziękuję ;* Wrócę jak najszybciej ♥