Obserwatorzy

sobota, 24 sierpnia 2013

Metamorfoza superlalaSekre

Cześć, dzisiaj tylko jedna metamorfoza ode mnie, bo zaganiana jestem. ♥


  przed                                      po     

Przed: Całkiem ok, tylko nie za bardzo podobają mi się te buty. Reszta jest w miarę zgrana. ;)
Po: Biały top, spódniczka ♥ i buty do których nie byłam za bardzo przekonana. Jak na 44 lvl masz bardzo małą szafę i mało ładnych w niej ubrań.



   przed                                                po      

Przed: Wydaje mi się, że tu jest gorzej. Makijaż oka taki sobie, a w dodatku krzywy. Nie podoba mi się kolor karnacji , który posiadasz. Ładna fryzurka. 
Po: Zmieniłam fryzurę na taką z "ombre" :D W kosmetykach też nie ma szaleństwa, więc niebiesko - szary makijaż. Obniżyłam trochę części twarzy i gotowe. :)

Przepraszam za krótkie opisy, ale śpieszyłam się. :D Następnym razem będą dłuższe.


Lepiej przed czy po?

Laska558Lil  ♥

1 komentarz:

Julia.star-doll pisze...

Makijaż "po" a stylizacja żadna.

julia.star-doll
~ http://metamorfosisstardoll.blogspot.com/ ♥