Obserwatorzy

czwartek, 18 lipca 2013

tula123 - "Wybór dnia - stylizacja" #4

Dzisiejszym wyborem dnia są buty z Christian Louboutin Tribute.
 Jak zwykle - WYBÓR DNIA NIE PRZYPADŁ MI DO GUSTU. Nigdy nie podobają mi się, nie wiem czemu :c
---------------------------------------------------------
Stylizacja mega mi nie wyszła. Gdyby nie te buty - byłaby lepsza! Zamieniłabym je na jakieś inne :/
Co użyłam?
Tunika - Pretty n'Love - 12sd
Leginsy - Killah - 13sd
Torebka - Fever - 8sd
Buty - 18sd
---------------------------------------------------
tula123

5 komentarzy:

3Jula pisze...

Jeśli nie mas pomysłu na stylizację to nie dodawaj. Stylizacja mi się nie podoba :C


3Jula

Anonimowy pisze...

boze debilko przestn pisac na tym blogu po twoje posty i komentarze do postów są żałosnee!

Anonimowy pisze...

okropne

3Jula pisze...

#Anonimowy1 jeśli Ci się nie podoba to możesz to napisać ale bez obrażania nikogo. Hejty z anonima są nic nie warte i jeśli myślisz, że umiałbyś lepiej to proszę bardzo. Wyślij mi pracę na pocztę podpisaną swoim nickiem. Chętnie ją ocenię. Pozdrawiam bardzo serdecznie.

Anonimowy pisze...

Ładne