Obserwatorzy

czwartek, 18 lipca 2013

Metamorfoza stixsile

Na dzisiaj mam metamorfozę dla stixsile

PRZED: Stylizacja może być, jest oryginalna i prosta, jednak strasznie brzydko wyglądają te buty, których jest bardzo dużo nałożonych. Torebka też mi raczej nie pasuje, mi się ona ogólnie nie podoba. Dałabym jeszcze jakiś naszyjnik.
PO: Na prawdę było mi ciężko coś stworzyć, masz mało fajnych ciuchów. Spodobała mi się ta kamizelka. Do tego dałam te spodnie w beżowym kolorze. I przepraszam, że je tak źle założyłam. Te buty, także mi się spodobały, i wydaje mi się, że pasują do tej stylizacji. Nie masz ładnych, czarnych kopertówek, więc zamiast tego dałam te okulary.

PRZED: Nie podoba mi się makijaż oczu, za bardzo wyjechałaś z wewnętrznych kącików oka. Masz za wysoko, również ułożone brwi. Kolor włosów nie pasuje do koloru włosów. Nie potrzebne są także te cienie brązowe na policzkach, i za ciemne wydają mi się piegi, do karnacji Doll.
PO: Zrobiłam makijaż w kolorach stylizacji. Obniżyłam brwi, i dopasowałam do nich kolor włosów. Usta pomalowałam dwoma szminkami, najpierw brązową, a później różową.

Czy podoba się Wam metamorfoza?
Lepiej: przed czy po?
naturalgirl222

2 komentarze:

3Jula pisze...

Strój wolę po. W obu makijażach według mnie usta są zbyt nisko :c Piegi i ciemne policzki też są zbędne.


3Jula

Anonimowy pisze...

Lepiej przed, tylko te buty nie fajne