Obserwatorzy

piątek, 19 lipca 2013

Metamorfoza misskristen909


Przepraszam za inne tło. :(

Przed: Bardzo mi się podoba!*o* Wszystko jest idealnie dopasowane i w dodatku w moim stylu! Uwielbiam biało-czarne stylizacje!
Po 1: Bardzo spodobała mi się ta spódnica. Z początku miała to być ''lekka'' biało-niebieska stylizacja, ale potem dodałam tą kamizelkę i powstała trochę ostrzejsza stylizacja. Jestem zadowolona z efektu końcowego bardzo mi się podoba! :))
Po 2: Spodobały mi się te spodnie i bluzka, dlatego połączyłam je w jedną stylizację. Dodałam dodatki i powstało ''to''. :)))


Przed: Ładny makijaż, pasujący do stylizacji. Uważam, że powinnaś przesunąć usta troszkę wyżej. :) Uwielbiam rysy twarz! :D Niektórym one się nie podobają, ale ja je kocham! xdd
Po: Użyłam różowego i limonkowego cienia do powiek, różowej kredki do oczu, błyszczyku i różowej pomadki. Usta lekko musnęłam różowym pudrem. Zmieniłam włosy. :)

Lepiej przed czy po?

2 komentarze:

3Jula pisze...

Strój przed i po1, makijaże oba chociaż nie lubię tych rys twarzy :C



3Jula

Anonimowy pisze...

Lepiej przed