Obserwatorzy

czwartek, 18 lipca 2013

Metamorfoza Antosia_


Przed: Trochę tu pusto. Ładna stylizacja, połączenie Elegancji z glanami. Mogłaś dodać jakiś pasek lub naszyjnik. Ogólnie jest ładnie, tylko kolorystycznie nie pasuje. Ja zamieniłabym fioletową na białą lub czarną spódnicę.
Po: Ta noga wyszła mi jakby była drugą :DD Miałam problem z dopasowaniem butów. Najpierw chciałam dać obcasy, ale nie pasowały. Koszulka z motywem broni jest fajna ;D Fajnie wygląda z tą marynarką/bluzą czy co to jest :D

Przed: Włosy ładne, ale niepotrzebne są te pasemka. Rysy twarzy ze stardesign hair wyglądają mega sztucznie, jak i tusz do rzęs do tych oczu. Ładne są oczy, ale źle robi się na nich makijaż :D Ten kolczyk w ustach (ten pochylony) fajnie ci wyszedł. Brwi są za nisko.
Po: Gdyby nie makijaż, wyglądałoby to jak chłopak ;D Makijaż w odcieniach zielonego-niebieskiego.
--------------------------------------------------
Które lepiej?
tula123

5 komentarzy:

3Jula pisze...

Stroje oba, makijaz po ;p


3Jula

Anonimowy pisze...

hhhahahahha jakie krzywe te cienie

Vanessa_1Diva pisze...

Strój Po, makijaż Przed. ;)

Ola/ Vanessa_1Diva/ metamorfolis.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Zupełnie nic mi się nie podoba...

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.