Obserwatorzy

czwartek, 18 lipca 2013

Metamorfoza martynka782

Dzisiaj mam dla Was jeszcze jedną metamorfozę bo jakoś mi się zebrało xd. Metamorfoza martynka782.


 Przed: Krótko i na temat. Stylizacja bardzo mi się podoba. Jedna rzecz, która mi przeszkadza to bransoletka założona w salonie piękności, która brzydko zachodzi na torebkę. No i ta torebka jest krzywo założona. 
Po: Ciężko było mi coś zrobić. Masz sporo ubrań w szafie ale nie wszystkie przypadły mi do gustu. Próbowałam wielu kombinacji.No i stworzyłam taką oto stylizację. Nie jestem z niej w pełni zadowolona.


Przed: Nie podoba mi się nic. Bardzo lubię tą fryzurkę ale jest źle założona. Nienawidzę tych wszystkich części twarzy z wyjątkiem ust, które są przeciętne. Makijaż oka bardzo krzywy i nieładny. Części twarzy bardzo źle rozstawione. Tyle ode mnie.
Po: Makijaż zrobiłam pod kątem stylizacji przed bo nie miałaś odpowiednich kosmetyków do po. Użyłam : różu do policzków, tuszu do rzęsy, odrobiny eyelinera, 2 cienie : niebieski i różowy. Ustawiłam poprawnie części twarzy i zmieniłam fryzurkę na ślicznego koczka.



Komentujcie.

Pozdrawiam, 3Jula ♥

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Lepiej po :)

pisia1356

Vanessa_1Diva pisze...

Po jest troszeczkę lepiej, ale wcale nie idealnie.. ;3

Ola/ Vanessa_1Diva/ metamorfolis.blogspot.com