Obserwatorzy

piątek, 5 lipca 2013

Metamorfoza ojtyja

Stylizacja






Przed: Ładna stylizacja, trochę pusta, ale ładna.
Po1: Metamorfozę robiłam wczoraj, no.. wczoraj ta stylizacja mi się podobała, dziś już nie. 
Po2: Nowoczesna elegancka stylizacja,utrzymane w kolorze niebieskim, z domieszką czerni, bieli i pomarańczy.
Po3: Mroczna stylizacja którą rozjaśniają jasno fioletowe platformy. Ciemniejszy fiolet zajmuje spódnica, pok którą jest czarna sukienka. Na szyi zwisa piękny złoty naszyjnik z sową. Całość przykrywa czarna narzutka. 


Przed: Nie podoba mi się, makijaż nie równy, kolczyk w ogóle już.. A te okulary masakra..
Po: Masz mało kosmetyków, ledwo mi się udało.. 

Lepiej przed czy po? DziuniaPop♥





3 komentarze:

3Jula pisze...

Mogłabyś dawać takie same tło lalek w strojach ? Lepiej to wygląda. Podoba mi się strój przed i po3 a makijaż po.


3Jula

Vanessa_1Diva pisze...

Strój nie podoba mi się żaden, ale jakbym miała wybierać, najlepszy jest Po1. Makijaż zdecydowanie Po. ;)

Ola/ Vanessa_1Diva/ metamorfolis.blogspot.com

Unknown pisze...

nie wiem nie jestem zachwycona. ale dziękuje ;)

ojtyja