Obserwatorzy

piątek, 5 lipca 2013

Makijaż od naturalgirl222

Chciałam powiedzieć na wstępie, że dzisiaj jadę nad morze, na tydzień. Biorę laptopa, postaram się dodawać metamorfozy albo makijaże, jak tylko znajdę czas.
Wiele osób, ma Doll z ciemną karnacją, lub trochę ciemna. Dlatego przygotowałam makijaż, dla ciemnoskórej Doll.
(Doll, która mi się trafiła nie ma typowej ciemnej skóry)

1.Potrzebne kosmetyki.

2.Wykonanie makijażu.
A)Malujemy najpierw cieniem granatowym

 B) Następnie malujemy czarnym cieniem.

C) Dalej powiekę już malujemy niebieskim cieniem

D) Cieniem ostatnim czyli szarym malujemy kąciki wewnętrzne.

E) Całe oko podkreślamy malując rzęsy tuszem pogrubiającym

F) Malujemy kości policzkowe bronzerem.

G) Na koniec malujemy usta szminką

3.Gotowy makijaż
Czy Wam się podoba?
KOMENTUJCIE !


3 komentarze:

Unknown pisze...

Ślicznie :33

3Jula pisze...

Nie podobają mi się usta doll :c A makijaż bardzo ładny. Mogę prosić o jakiś na mojej doll ? Wiem zbyt wielu kosmetyków nie mam :C


3Jula

Agata | naturalgirl222 pisze...

Ok 3Jula, chętnie zrobię na Twojej Doll ;**

naturalgirl222