Obserwatorzy

piątek, 12 lipca 2013

Metamorfoza irminasweet123


Przed:Stylizacja podoba m się! :) Top, czarne szelki, czarny pasek oraz spódniczka tworzą jedną naprawdę bardzo ładną sukienkę! :) Dodatki są ciekawe.. wianek+bransoletki kolczatki? A dlaczego by nie? Moda jest po to aby nią eksperymentować! :D Zmieniłabym jedynie buty. Może glany? :)
Po:  Zwykła, ''gładka'' stylizacja, niektórzy mogą powiedzieć, że jest nudna, ale ja tak nie uważam. :) Klasyczna stylizacja w odcieniach beżu, beli czerni.  Chciałam dodać jeszcze jakiś naszyjnik, ale nie znalazłam żadnego. 


Przed: Makijaż jest ładny i równy, ale jak dla mnie za ciemny. Części twarzy ładne. Jedyne co bym zrobiła to zmieniła brwi, oraz dodała białe kreski elainerem. :)
Po: Masz mało kosmetyków i trudno było mi zrobić makijaż pasujący do zrobionej przeze mnie stylizacji. Postawiłam na zwykłą różową kredkę do oczu, oraz dwa tusze do rzęs- pogrubiający i wydłużający. 

Jak podoba Wam się metamorfoza? Co byście zmienili?
_____________________________________________________

Przepraszam Was, za krzywo wykonane obrazki. :| Na innych blogach, które pisałam nigdy nie łączyłam ''Przed i Po'' w jeden obrazek. Dopiero niedawno nauczyłam się to robić, a więc bądźcie wyrozumiali. :)






3 komentarze:

3Jula pisze...

Makijaże oba są genialne <3 Strój po jest ładne ale przed jest lepszy <3


3Jula

3Jula pisze...

Dlaczego nie robisz metamorfoza po kolei ? Według kolejki ?


3Jula

Anonimowy pisze...

Przed o wiele ładniej